1. /rank или казано на български - рангът ви в топ15 се калкулира на база брой убийства спрямо брой умирания, като се вземат предвид факторите убийства за минута и умирания за минута, както и брой "headshots"
2. PsychoStats - Тук нещата са малко по-сложни - първо ето информация от самите разработчици на системата:
Или казано на български - рангът на играча се определя на база "Skill" (умения), което се смята по ELO formulа ... формулката си е сложна, но ще се опитам най-простичко да ви я обясня.. значи освен това колко фрага имате спрямо умиранията ви или т.н. Kill/Death Ratio (K:D Ratio) от особено голямо значение е кой точно убивате и кой убива вас... с две думи ако Xero има Skill 17055.29, а моят е: 12557.41, когато аз го убия моят скил ще се качи много, защото той е по-добър играч, а когато той ме убие, моят скил няма да се свали с толкова много поради същата причина ... т.е. колкото ти е по-голям скилът, толкова по-трудно се задържаш на върха, особено ако играеш срещу слаби противници (с малък скил) ... системата е изключително интелигентна и отразява до голяма степен действителността.How is skill calculated?
PsychoStats version 3.0 uses the ELO formulа to calculate skill values for players. In a nutshell, ELO tries to base how many points you gain or receive for kills and deaths based on your skill compared to your victim or killer. It calculates a probability of chance when someone kills another player.
Starting with PsychoStats version 3.1 a new alternative formula is being used that is much more stable and seems to be more accurate overall. This new formula is the default so nothing needs to be done on your part to start using it once you upgrade to v3.1.
Още информация:
* Статистиката в PsychoStats се ъпдейтва в реално време.
* Всеки играч започва със Skill: 50
* За да бъде в класация играч трябва да има: поне 250 убийства; да е играл поне 5 часа; Skill > 0
* За всеки ден (24h), в който не влизате в сървъра, скил-ът ви пада с 1% от стойността
* Играчите се идентифицират по Име
* За да съществува CLAN трябват поне двама ранкнати играча от клана и поне 100 убийства
Тези настройки подлежат на коментар... ако имате някакви предложения, казвайте...
Минимална Активност % преди: 0% сега: 1%
Минимален Брой Убийства преди: 50 сега: 250
Минимално време онлайн (мин) преди: 180 сега: 300
EDIT: С новата система сме и тука скил-ът не се смята точно по ЕЛО формулата, ами някаква подобрена версия за FPS игри като CS
Надявам се, че сте разбрали нещо... ако ли не - питайте
nJoy
P.S.
===
Който иска да си администрира ника в статистиката (да слага аватар и т.н.) и/или да стане админ на клана си... да ми пише ЛС
P.P.S.
=====
Относно класация в GameTracker-a нямам представа как точно се калкулира само знам, че се ъпдейтва на всеки час (резетната е днес)